دیجی

بهترین هدفون های دی جی 2022

بهترین هدفون های دی جی 2022

چگونه بهترین هدفون دی جی را انتخاب کردیم

سلیقه افراد در خرید و استفاده و تجربه استفاده از هدفون های دیجی متفاوت است و ما قصد داریم بهترین محصولات موجود در بازار را در رنج های قیمت متفاوت به شما معرفی کنیم این تحقیقات از بازخورد دیجی ها و تجربه کاری آنها و استفاده آنها از هدفون های دیجی جمع آوری شده .

نکاتی که باید قبل از خرید بهترین هدفون دی جی در نظر بگیرید

این لیست شامل هندفری ها نمی شود و ما فقط به هدفون ها می پردازیم هندزفری هایی که به داخل گوش فرو میروند تمامی صداهای اطراف را قطع میکنند و شما دیگر صدایی از اطراف دریافت نمی کنید و میکس بعدی خود را قبل از پخش می شنوید که این هیچ اشکالی ندارد اما شما ارتباط خود را با اطراف از دست میدهید و نمی توانید با جمعیت و اطراف ارتباط بگیرید.

هدفون Pioneer DJ HDJ-X10

هدفون پرچم‌دار بزرگترین شرکت تجهیزات دی‌جی با دوام و محکم، صدای با طیف کامل بزرگ و راحتی پایدار عرضه می‌شود.

مشخصات

  1. وزن: 328 گرم
  2. واحدهای درایور: درایورهای 50 میلی متری از نوع گنبدی با کیفیت بالا
  3. پاسخ فرکانسی: 5Hz-40kHz
  4. لوازم جانبی: کابل سیم پیچ 48 اینچی (تا 118 اینچ گسترش می یابد)، کابل مستقیم 63 اینچی، آداپتور پلاگین استریو 1/4 اینچی (رزوه ای)، بدنه سخت زیپ دار با دسته

طرفداران

صدای قدرتمند و در عین حال شفاف و متعادل با وضوح بالا

 ساخت قابل اعتماد برای استفاده حرفه ای

متریال . طراحی راحت و مناسب

نکات منفی

 قیمت نسبتاً بالا

 اتصالات کابل جداشدنی غیر استاندارد

اگر بخواهیم در یک کلمه هدفون Pioneer DJ HDJ-X10 رو تعریف کنیم قابل اعتماد کلمه مناسبی است

اشتباه در پخش و عدم دریافت درست میتوانید برای یک دیجی فاجعه بار باشد این هدفون بهترین و با کیفیت ترین صدا را در اختیار شما میگزارد شاید صدای آن بلند ترین صدایی که شنیده اید نباشد اما سطح صدای 106 دسی بل به اندازه کافی بلند است و طراحی ان و پشت بسته بودن آن جلوی نویز های بیرونی را به خوبی میگیرد .

از نظر فیزیکی، پایونیر دی‌جی HDJ-X10 قطعات متحرک – مانند مفاصل برای چرخاندن 90 درجه به طرفین و چرخش آنها به عقب 180 درجه – ساختار فلزی قابل اعتمادی دارند.

هدفون Audio-Technica ATH-M70x

به دلیل قیمت مناسب و ترکیب نیازهای استودیو و دیجی معرفی شناخته شده

هدفون دیجی Audio-Technica ATH-M70x

هدفون دیجی Audio-Technica ATH-M70x

مشخصات

  • وزن : 281 گرم
  • واحدهای درایور: درایورهای آهنربای نئودیمیوم 45 میلی متری
  • پاسخ فرکانسی: 5Hz-40kHz
  • لوازم جانبی: کابل سیم پیچ 48 اینچی (تا 118 اینچ گسترش می یابد)، کابل مستقیم 48 اینچی، کابل مستقیم 118 اینچی، آداپتور پلاگین 1/4 اینچی (رزوه ای)، بدنه سخت زیپ دار با کیسه کابل

طرفداران

صدای صاف، دقیق و شفاف در سراسر محدوده صوتی

 پاسخ فرکانسی گسترده

سه کابل صوتی جداشونده همراه هدفون

نکات منفی

از نظر سطح خروجی و دوام بیشتر برای استفاده در استودیو ساخته شده است تا اجراهای زنده

هدفون Audio-Technica ATH-M70x محصولی فوق العاده از شرکت Audio-Technica است که از لحاظ امکانات و کیفیت از پرچمداران سری M محسوب می شود . Audio-Technica ATH-M70x با درایورهای 45 میلی متری با کیفیت صدایی شفاف ، تمیز و در عین حال پر قدرت در اختیار شما میگذارد.

محصولی منحصر به فرد برای استودیوها ، میکس کردن ، صدابرداران اجرای زنده (FOH) ، دی جی ها ، مسترینگ ، پست پروداکشن و تمامی کارهای حرفه تبدیل شده است

هدفون دی جی Sennheiser HD 25 Plus

هدفون Sennheiser HD 25 Plus علاوه بر وزن بسیار سبک، شهرت طولانی مدتی را در بین دی جی ها به خاطر صدای قدرتمندی که سر و صدا مزاحم را قطع می کند و قطعات قابل تعویضی امکان تعویض را در صورت خرابی به شما می دهد.

هدفون دیجی Sennheiser HD 25 Plus

مشخصات

  1. وزن:190گرم
  2. پاسخ فرکانسی: 16 هرتز-22 کیلوهرتز
  3. لوازم جانبی: یک جفت بالشتک نرم اضافی، کابل سیم پیچی 39 اینچی (تا 118 اینچ)، کابل مستقیم 60 اینچی، آداپتور پلاگین 1/4 اینچی (رزوه ای)، کیسه حمل

طرفداران

 برخی از بلندترین هدفون ها، با حداکثر SPL 120 دسی بل

هدبند تقسیم علامت تجاری برای یافتن انواع تناسب

 ساختار پلاستیکی سبک بادوام و سخت است و شکننده نیست

منفی

چسباندن محکم روی گوش می تواند به مرور زمان گوش ها را به طور دردناکی نیشگون بگیرد

هدفون Sennheiser HD 25 Plus جایگاه ویژه‌ای در قلب دی‌جی‌های دارد یکی از دلایل آن قطعات قابل تعویض می باشد شما در صورت خرابی هر بخش میتوانید قطعه خراب شده را تعویض کنید

وزن کم امکان گوش دادن با یک گوش یکی دیگر از جذابیت های این هدفون می باشد طراحی به شکلی است که نویز پس زمینه را کاهش میدهد .

هدفون دیجی سنهایزر Sennheiser HD 25 PLUS دارای ایرکاپ قابل چرخش است. برخی از دی جی ها و مهندسان صدا گاهی با یک گوش به مانیتور کردن صدا می‌پردازند. طراحی انعطاف پذیر و همچنین قابلیت چرخش باعث می‌شود تا بتوانید در صورت لزوم با یک گوش به مانیتور کردن صدا بپردازید.

هدفون V-Moda Crossfade LP2

شکل کلاسیک و آرگونومیک این هدفون بسیار جذاب است نویز اطراف را کاهش می دهد تا تمام حواس شما به موسیقی باشد .

بلندی صدای خالص یکی دیگر از ویژگی های برجسته HD 25 Plus محسوب می شود. با SPL بالای 120 دسی بل، آن‌ها برخی از بلندترین هدفون‌های DJ هستند که می‌توانید پیدا کنید و طراحی پشت بسته روی گوش آن‌ها صداهای بیرون را در محیط‌های بلند مسدود می‌کند تا بتوانید روی ترکیب هدفون خود تمرکز کنید.

هدفون V-Moda Crossfade LP2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *