نمایش 1–9 از 660 نتیجه

نمایش 9 24 36

Audio-Technica AT2020

6,728,000 تومان
میکروفون کاندانسر Audio-Technica AT2020 با دیافراگم 0.63 اینچی، امپدانس 100 اهم و الگوی نمونه برداری Cardioid، پاسخ فرکانسی 20Hz-20kHz، نهایت تحمل فشار صوتی 144 دسی بل، نسبت سیگنال به نویز 74 دسی بل و نویز ذاتی 20 دسی بل، مناسب برای رکورد وکال و ساز و استفاده در استودیوی خانگی

Audio-Technica AT2050

15,660,000 تومان
بررسی و مشخصات Audio-Technica AT2050 Audio-Technica AT2050 یک میکروفون تجاری و چند منظوره است که توسط شرکت Audio-Technica تولید شده

Audio-Technica AT4040

28,652,000 تومان
میکروفن کاندانسر Audio-Technica AT4040 با دیافراگم 0.8 اینچی ، دارای سوئیچ پد ، امپدانس 100 اهم

IK Multimedia iRig Mic Cast 2

2,860,000 تومان
میکروفون موبایل آی کی مولتی مدیا IK Multimedia iRig Mic Cast 2 از نوع کاندنسر و با الگوهای قطبی Unidirectional و Omnidirectional ، پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 18 کیلوهرتز ، نهایت تحمل فشار صوتی 115 دسی بل ، دارای 1 عدد خروجی هدفون و سازگار با سیستم عامل های آی او اس و اندروید

IK Multimedia iRig Mic Studio XLR

5,070,000 تومان
میکروفون استودیویی آی کی مولتی مدیا IK Multimedia iRig Mic Studio XLR از نوع الکترت کاندنسر با الگوی قطبی کاردیوئیدی و دیافراگم 1 اینچی ، پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز ، نهایت تحمل فشار صوتی 142 دسی بل ، مقدار نویز داخلی 17 دسی بل و منبع تغذیه 48 ولت (فانتوم پاور)

IK Multimedia iRig Mic Video Shotgun-Style Video Microphone

8,840,000 تومان
میکروفن شات گان IK Multimedia iRig Mic Video مناسب برای ضبط صدای شفاف با قابلیت اتصال به موبایل یا دوربین DSLR شما با الگوی قطبی سوپرکاردیوید

Audio-Technica AT2035

12,644,000 تومان
میکروفون کاندانسر آدیو تکنیکا Audio-Technica AT2035 با دیافراگم بزرگ 0.96 اینچی، امپدانس 120 اهم، پاسخ فرکانسی 20Hz-20kHz، نهایت تحمل فشار صوتی 148 دسی بل و نسبت سیگنال به نویز 82 دسی بل، دارای سوئیچ Low Cut و Pads، الگوی نمونه برداری Cardioid، دارای شاک مانت، مناسب برای رکورد وکال و ساز و استفاده در استودیوی خانگی

Audio-Technica AT4050

39,034,000 تومان
میکروفون کاندانسر آدیو تکنیکا Audio-Technica AT4050 با دیافراگم بزرگ 0.84 اینچی، دارای ۳ حالت الگوی نمونه برداری Cardioid, Omni, Figure-8، سوئیچ پد، سوئیچ برش فرکانس پایین، نهایت تحمل فشار صوتی 149 دسی بل، امپدانس 100 اهم، پاسخ فرکانسی 20Hz-18kHz، نسبت سیگنال به نویز 77 دسی بل، نویز داخلی 17 دسی بل، دارای شاک مانت و کیف چرمی، مناسب برای استفاده در استودیو حرفه ای

Audio-Technica AT2050 Package

28,652,000 تومان
میکروفون استودویی آدیوتکنیکا Audio-Technica AT2050 با دیافراگم بزرگ 0.8 اینچی، دارای 3 حالت الگوی نمونه برداری Cardioid, Omni, Figure-8، امپدانس 120 اهم، نهایت تحمل فشار صوتی 149 دسی بل و نسبت سیگنال به نویز 77 دسی بل، نویز ذاتی 17 دسی بل، دارای سوئیچ Low Cut و Pads، دارای شاک مانت و مناسب برای رکورد وکال و ساز

میکروفون استودیویی

میکروفون‌ها بر اساس کاری که انجام می دهند به نوع های مختلف تقسیم‌ بندی می‌شوند.

اگر بخواهیم به طور کلی به این موضوع  نگاه کنیم ، هیچ نوع دسته ‌بندی مخصوصی برای میکروفون‌ استودیویی در دنیای متنوع میکروفون‌ها نخواهد بود.

پس به چه میکروفون‌هایی می‌توان یک میکروفون استودیویی گفت ؟

ممکن است بتوانیم بین یک میکروفون استودیویی و میکروفون برای اجرای زنده Live Performance تفاوت هایی  قائل شویم.

ولی بعضی از میکروفون‌های استودیویی می توانند در اجرای زنده به کار بروند.

باید بگوییم که بهتر است برای انتخاب یک میکروفون خوب و مناسب ، دنبال ویژگی های دیگری باشید.

ویژگی که ما از یک میکروفن انتظار داریم، سوال اصلی است که ما از میکروفون برای چه کاری استفاده می کنیم؟

آیا می خواهیم یک کار به خصوص انجام دهیم یا می خواهیم طیف وسیعی از کارها را برای ما انجام دهد؟

به طور کلی برای رده بندی میکروفون‌های استودیویی باید از کیفیت زیاد بازتولید صدا و حساسیت آن‌ها سخن بگوییم.

کاربردهای میکروفون استودیویی

در مرحله اول باید دانست که میکروفن را برای یک استودیو حرفه‌ای می خواهید یا یک استودیوی خانگی؟

در اصل این اولین و مهمترین ملاک انتخاب ما برای انتخاب یک میکروفون استودیویی می باشد.

استودیو ضبط صدا یک مکان سر پوشیده مخصوص برای ضبط، میکس و تولید صدا است.

منابع صوتی می‌تواند انواع سازهای موسیقی، صدای خواننده، گویندگی یا دیگر افکت‌های صوتی باشد.

یعنی هر چیزی که با صدا ارتباط داشته باشد.

از ان جا که ویدیو با صدا همبسته است.

پس هر ویدیویی که قرار است ضبط شود یا به صورت زنده به روی آنتن برود هم احتیاج به یک استودیو صدا دارد.

اندازه و سطح حرفه‌ای استودیو به حد و اندازه‌های پروژه وابسته است.

بعضی استودیوها ظرفیت دارند که یک ارکستر صد ساز مختلف را در خود جا دهند.

این موضوع را با استودیو خانگی که قرار است فقط صدای گیتار را بازتولید کند مقایسه کنید.

پس مشخص است میکروفون استودیویی برای این دو محیط کاملا با هم تفاوت دارد .

موضوع دیگری که با اهمیت است احتیاج به یک دستگاه برای بازتولید هرگونه منبع صوتی چه برای پخش زنده یا ضبط و میکس صدا است.

میکروفون استودیویی در انواع و مشخصات مختلف می‌تواند این کار را انجام دهد.

ما از یک میکروفون استودیویی توقع داریم، که صدای مورد نظرمان را مطابق با کاری که انجام می دهیم را با لحن مطلوبی بازتولید کند.

در اصل صدا از منبع صوتی ایجاد می شود و به وسیله میکروفن آن را بازتولید می‌کنیم.

انواع میکروفون استودیویی (کاندنسر و داینامیک)

 میکروفون استودیویی کاندنسر (خازنی): این میکروفن ها یک انتخاب بی نظیر برای دریافت صدای خواننده، گوینده و فرکانس‌های بالا می باشند.

اگر می خواهید یک میکروفن استودیویی تهیه کنید، احتمالا  انتخاب شما دراین دسته قرار خواهد گرفت.

از دلیل هایی که این نوع میکروفن را برای کاردر استودیو سازگار کرده است، دریافت و ثبت و جزئیات با دقت بالا می باشد.

این نوع میکروفن ها از یک دیافراگم تقریبا سبک برخوردار هستند که از یک صفحۀ ثابت در فضای داخلی بدنه میکروفن آویزان شده است.

موج های صوتی با ایجاد فشار هوای متفاوت بر این دیافراگم، باعث حرکت آن می‌شوند.

میکروفن استودیویی داینامیک: برخلاف میکروفون‌های کاندنسر، در این نوع میکروفن ها برای تبدیل حرکت به وجود امده از لرزش دیافراگم به انرژی الکتریکی، از یک سیم ‌پیچ استفاده می‌شود.

خروجی میکروفون‌های داینامیک نسبت به کاندنسرها خیلی کمترمی باشد این موضوع، در وقت هایی که سیگنال دریافتی  خیلی قدرتمند است، مفید است.

از میکروفن های داینامیک در وکال‌های پرقدرت ، ضبط صداهای قوی و استفاده در اجرای زنده استفاده می شود .