نمایش 1–9 از 59 نتیجه

نمایش 9 24 36

Audio-Technica ATM350U

تماس بگیرید
میکروفون باسیم آدیو تکنیکا Audio-Technica ATM350U مخصوص ساز همراه با گیره معمولی ، میکروفون از نوع کاندانسر با الگوی نمونه برداری کاردیوئیدی و با پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 20 کیلوهرتزی ، همچنین با امپدانس 200 اهم ، نهایت تحمل فشار 159 دسی بلی و نسبت سیگنال به نویز 65 دسی بلی و در نهایت اتصال از طریق کابل XLR مینی

Audio-Technica ATM350UL

تماس بگیرید
میکروفون باسیم آدیو تکنیکا Audio-Technica ATM350UL مخصوص ساز همراه با گیره بلند ، میکروفون از نوع کاندانسر با الگوی نمونه برداری کاردیوئیدی و با پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 20 کیلوهرتزی ، همچنین با امپدانس 200 اهم ، نهایت تحمل فشار 159 دسی بلی و نسبت سیگنال به نویز 65 دسی بلی و در نهایت اتصال از طریق کابل XLR مینی

Audio-Technica ATM350W

تماس بگیرید
میکروفون باسیم آدیو تکنیکا Audio-Technica ATM350W مخصوص سازهای بادی چوبی از نوع کاندانسر با الگوی نمونه برداری کاردیوئیدی و با پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 20 کیلوهرتزی ، همچنین با امپدانس 200 اهم ، نهایت تحمل فشار 159 دسی بلی و نسبت سیگنال به نویز 65 دسی بلی و در نهایت اتصال از طریق کابل XLR مینی

Audio-Technica ATM450

تماس بگیرید
میکروفون باسیم آدیو تکنیکا Audio-Technica ATM450 مخصوص ساز از نوع کاندانسر با الگوی نمونه برداری کاردیوئیدی و با پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 20 کیلوهرتزی ، همچنین با امپدانس 200 اهم ، نهایت تحمل فشار 152 دسی بلی و نسبت سیگنال به نویز 69 دسی بلی و در نهایت اتصال از طریق کابل XLR مینی

Audio-Technica ATM510

تماس بگیرید
میکروفون باسیم آدیو تکنیکا Audio-Technica ATM510 از نوع داینامیک با الگوی نمونه برداری کاردیوئیدی و با پاسخ فرکانسی 90 هرتز تا 16 کیلوهرتزی ، همچنین با امپدانس 300 اهم و اتصال از طریق کابل XLR مینی

Audio-Technica MB3k

تماس بگیرید
میکروفون باسیم آدیو تکنیکا Audio-Technica MB3k از نوع داینامیک با الگوی نمونه برداری هایپر کاردیوئیدی و با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 14 کیلوهرتزی ، همچنین با امپدانس 600 اهم و اتصال از طریق کابل XLR مینی

Audio-Technica MBDk7

تماس بگیرید
پکیج میکروفون درامز آدیو تکنیکا Audio-Technica MBDk7 از نوع کاندانسر و داینامیک با الگوی نمونه برداری کاردیوئیدی ، این پکیج شامل میکروفون های : MB4k ، MB5k و MB6k می باشد. همچنین اتصال میکروفون ها از طریق کابل XLR مینی است.

میکروفون اجرای زنده

اصلی ترین ابزاری که عرصه موسیقی و اجرای زنده نیاز است میکروفون میباشد.

چون در بازار انواع مختلفی از میکروفون وجود دارد، انتخاب بهترین آنها مقداری سخت به نظر می‌رسد و شاید کاربرهم نتواند تشخیص دهد که کدام میکروفون برا اجرایش مناسب می باشد.

به طور معمول متداول ترین نوع میکروفون برای اجرای زنده میکروفون‌های داینامیک هستند.

دیافراگم میکروفون‌های داینامیک خیلی نازک و سبک هستند و در برابر فشار صدا به اسانی به حرکت در می‌آید.

در موقع حرکت دیافراگم موجب می شود حلقه صدا در داخل میدان مغناطیسی معلق شود که این میدان، انرژی صوتی را به جریان الکتریکی کوچک تبدیل می‌کند.

اغلب میکروفون‌های از نوع داینامیک نسبت به میکروفون‌های کاندنسر ارزان قیمت ‌تر می باشند.

البته بعضی از مدل‌های داینامیک قیمت خیلی بالایی دارند که این گران قیمت بودن نشان‌دهنده کیفیت ساختار و عملکرد میکروفون است.

برای خرید و استفاده از میکروفون داینامیک به عنوان بهترین میکروفون اجرای زنده باید به مقاومت و ساختار آن توجه کنید و نوعی را تهیه کنید که در مقابل فشار صوتی خیلی بالا مقاوم باشد.

البته که باید در مورد میکروفون‌های داینامیک این مورد را بدانید که میکروفون‌های داینامیک نسبت به دیگر مدل‌ها در فرکانس‌های خیلی بالا جزئیات صدا را انتقال نمی دهند.

در اصل نسبت به صداهای کم در فرکانس‌های بالا حساس نمی باشند.

باید بگوییم که میکروفون های کاندنسر معمولا در استودیوهای ضبط دیده می‌شوند.

اگر می خواهید برای اجرای زنده میکروفون کاندنسر خریداری کنید باید بدانید این مدل میکروفون معمولا در استودیوهای ضبط دیده می‌شود.

ناگفته نماند که در اجرای زنده هم کاربرد دارند و در این زمینه بی استفاده نمی باشند.

میکروفون‌های کاندنسر سیستم مکانیکی خیلی ساده‌ای دارند که دیافراگم رسانه‌ای بسیار باریک و کشیده شده است که در کنار یک دیسک فلزی قرار دارد.

خازن موجود در این مدل برای تامین انرژی الکتریکی از یک منبع ولتاژ خارجی کمک می‌گیرد.

مهم‌ترین چیزی که برای خرید مناسب ترین میکروفون اجرای زنده باید به آن دقت کنید، انتظار شما از میکروفون می باشد.

باید مشخص کنید مکانی که در آن هستید به چه میکروفونی احتیاج دارد.

اغلب میکروفون‌های یک جهته برای اجرای زنده انتخاب بهتری هستند و طراحی آنها به شکلی است که فقط صدا روبه رو را دریافت می‌کنند و از پخش فیدبک‌ها و عملکردهای دیگر اجرای زنده جلوگیری می کنند.

اگر در اجرای زنده از مانیتورهای استیج استفاده می‌کنید میکروفون سوپر کاردیود انتخابی مناسب می باشد و همینطور سازی که ضبط می‌کنید و صدایی که قرار است پخش شود، در انتخاب نوع میکروفون خیلی مهم است