نمایش 1–9 از 26 نتیجه

نمایش 9 24 36

Alctron CM3

تماس بگیرید
میکروفون کاندانسر آلکترون Alctron CM3 با نهایت تحمل فشار صوتی 137dB ، پاسخ فرکانسی 20Hz-20KHz ، امپدانس 100 اهم

Alctron GT-2B

تماس بگیرید
میکروفون کاندانسر آلکترون Alctron GT-2B با دیافراگم 32mm ، نهایت تحمل فشار صوتی 148dB ، امپدانس 250 اهم

Alctron MC001 Gold

تماس بگیرید
میکروفون کاندانسر آلکترون Alctron MC001 Gold الگو نمونه برداری Cardioid ، پاسخ فرکانسی20Hz-20kHz ، امپدانس 200 اهم

Alctron MC001 White

تماس بگیرید
میکروفون کاندانسر آلکترون Alctron MC001 White الگو نمونه برداری Cardioid ، پاسخ فرکانسی 20Hz-20kHz ، امپدانس 200 اهم

Alctron MC410 White

تماس بگیرید
میکروفون کاندانسر آلکترون Alctron MC410 White الگو نمونه برداری Cardioid ، پاسخ فرکانسی 20Hz-20kHz ، امپدانس 200 اهم

Alctron BC400

تماس بگیرید
میکروفون کاندانسر آلکترون Alctron BC400 با دیافراگم بزرگ ، نهایت تحمل فشار صوتی 148dB ، پاسخ فرکانسی 20Hz-20kHz

Alctron BC3000

تماس بگیرید
میکروفون کاندانسر آلکترون Alctron BC3000 با دیافراگم 34mm ، امپدانس 200 اهم ، الگو نمونه برداری cardioid

Alctron BV200

تماس بگیرید
میکروفون کاندانسر آلکترون Alctron BV200 با دیافراگم 35mm ، نهایت تحمل فشار صوتی 134dB ، پاسخ فرکانسی 20Hz-20KHz

Alctron CS35

تماس بگیرید
میکروفون کاندانسر آلکترون Alctron CS35 با الگو نمونه برداری Cardioid، امپدانس 200 اهم، پاسخ فرکانسی 20Hz-20kHz، نهایت تحمل فشار صوتی 130dB، دارای شاک مانت

میکروفون استودیویی

میکروفون‌ها بر اساس کاری که انجام می دهند به نوع های مختلف تقسیم‌ بندی می‌شوند.

اگر بخواهیم به طور کلی به این موضوع  نگاه کنیم ، هیچ نوع دسته ‌بندی مخصوصی برای میکروفون‌ استودیویی در دنیای متنوع میکروفون‌ها نخواهد بود.

پس به چه میکروفون‌هایی می‌توان یک میکروفون استودیویی گفت ؟

ممکن است بتوانیم بین یک میکروفون استودیویی و میکروفون برای اجرای زنده Live Performance تفاوت هایی  قائل شویم.

ولی بعضی از میکروفون‌های استودیویی می توانند در اجرای زنده به کار بروند.

باید بگوییم که بهتر است برای انتخاب یک میکروفون خوب و مناسب ، دنبال ویژگی های دیگری باشید.

ویژگی که ما از یک میکروفن انتظار داریم، سوال اصلی است که ما از میکروفون برای چه کاری استفاده می کنیم؟

آیا می خواهیم یک کار به خصوص انجام دهیم یا می خواهیم طیف وسیعی از کارها را برای ما انجام دهد؟

به طور کلی برای رده بندی میکروفون‌های استودیویی باید از کیفیت زیاد بازتولید صدا و حساسیت آن‌ها سخن بگوییم.

کاربردهای میکروفون استودیویی

در مرحله اول باید دانست که میکروفن را برای یک استودیو حرفه‌ای می خواهید یا یک استودیوی خانگی؟

در اصل این اولین و مهمترین ملاک انتخاب ما برای انتخاب یک میکروفون استودیویی می باشد.

استودیو ضبط صدا یک مکان سر پوشیده مخصوص برای ضبط، میکس و تولید صدا است.

منابع صوتی می‌تواند انواع سازهای موسیقی، صدای خواننده، گویندگی یا دیگر افکت‌های صوتی باشد.

یعنی هر چیزی که با صدا ارتباط داشته باشد.

از ان جا که ویدیو با صدا همبسته است.

پس هر ویدیویی که قرار است ضبط شود یا به صورت زنده به روی آنتن برود هم احتیاج به یک استودیو صدا دارد.

اندازه و سطح حرفه‌ای استودیو به حد و اندازه‌های پروژه وابسته است.

بعضی استودیوها ظرفیت دارند که یک ارکستر صد ساز مختلف را در خود جا دهند.

این موضوع را با استودیو خانگی که قرار است فقط صدای گیتار را بازتولید کند مقایسه کنید.

پس مشخص است میکروفون استودیویی برای این دو محیط کاملا با هم تفاوت دارد .

موضوع دیگری که با اهمیت است احتیاج به یک دستگاه برای بازتولید هرگونه منبع صوتی چه برای پخش زنده یا ضبط و میکس صدا است.

میکروفون استودیویی در انواع و مشخصات مختلف می‌تواند این کار را انجام دهد.

ما از یک میکروفون استودیویی توقع داریم، که صدای مورد نظرمان را مطابق با کاری که انجام می دهیم را با لحن مطلوبی بازتولید کند.

در اصل صدا از منبع صوتی ایجاد می شود و به وسیله میکروفن آن را بازتولید می‌کنیم.

انواع میکروفون استودیویی (کاندنسر و داینامیک)

 میکروفون استودیویی کاندنسر (خازنی): این میکروفن ها یک انتخاب بی نظیر برای دریافت صدای خواننده، گوینده و فرکانس‌های بالا می باشند.

اگر می خواهید یک میکروفن استودیویی تهیه کنید، احتمالا  انتخاب شما دراین دسته قرار خواهد گرفت.

از دلیل هایی که این نوع میکروفن را برای کاردر استودیو سازگار کرده است، دریافت و ثبت و جزئیات با دقت بالا می باشد.

این نوع میکروفن ها از یک دیافراگم تقریبا سبک برخوردار هستند که از یک صفحۀ ثابت در فضای داخلی بدنه میکروفن آویزان شده است.

موج های صوتی با ایجاد فشار هوای متفاوت بر این دیافراگم، باعث حرکت آن می‌شوند.

میکروفن استودیویی داینامیک: برخلاف میکروفون‌های کاندنسر، در این نوع میکروفن ها برای تبدیل حرکت به وجود امده از لرزش دیافراگم به انرژی الکتریکی، از یک سیم ‌پیچ استفاده می‌شود.

خروجی میکروفون‌های داینامیک نسبت به کاندنسرها خیلی کمترمی باشد این موضوع، در وقت هایی که سیگنال دریافتی  خیلی قدرتمند است، مفید است.

از میکروفن های داینامیک در وکال‌های پرقدرت ، ضبط صداهای قوی و استفاده در اجرای زنده استفاده می شود .