نمایش 1–9 از 25 نتیجه

نمایش 9 24 36

Lewitt LCT 840

تماس بگیرید
میکروفن Lewitt LCT 840 میکروفن Lewitt LCT 840 یکی از بهترین و پیشرفته ترین میکروفن های دیافراگم کاندنسر است که

Lewitt LCT 540 Subzero

تماس بگیرید
میکروفون استودیویی لویت LEWITT LCT 540 SUBZERO از نوع کاندنسر و با الگوی قطبی کاردیوئیدی ، با اندازه دیافراگم بزرگ ، امپدانس 68 اهم ، نهایت تحمل فشار 136 دسی بل ، نسبت سیگنال به نویز 90 دسی بل ، نیازمند منبع تغذیه فانتوم پاور ، همچنین دارای قابلیت برش فرکانس پایین و در نهایت اتصال از طریق درگاه XLR

Lewitt LCT 240 Pro Bundle

تماس بگیرید
میکروفون استودیویی لویت LEWITT LCT 240 PRO Black Bundle از نوع کاندنسر و با الگوی قطبی کاردیوئیدی ، با اندازه دیافراگم 17 میلی متر ، امپدانس 100 اهم ، نهایت تحمل فشار 142 دسی بل ، نیازمند منبع تغذیه فانتوم پاور و در نهایت اتصال از طریق درگاه XLR

Lewitt LCT 240 Pro Black

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر لویت Lewitt LCT 240 Pro دارای خروجی XLR، الگوی قطبی Cardioid و دیافراگم 17 میلی متری

Lewitt LCT 240 Pro White

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر لویت Lewitt LCT 240 Pro دارای خروجی XLR، الگوی قطبی Cardioid و دیافراگم 17 میلی متری

Lewitt LCT 240 Pro Black

تماس بگیرید
میکروفون استودیویی لویت LEWITT LCT 240 PRO Black از نوع کاندنسر و با الگوی قطبی کاردیوئیدی ، با اندازه دیافراگم 17 میلی متر ، امپدانس 100 اهم ، نهایت تحمل فشار 142 دسی بل ، نیازمند منبع تغذیه فانتوم پاور و در نهایت اتصال از طریق درگاه XLR

Lewitt LCT 240 Pro White

تماس بگیرید
میکروفون استودیویی لویت LEWITT LCT 240 PRO White از نوع کاندنسر و با الگوی قطبی کاردیوئیدی ، با اندازه دیافراگم 17 میلی متر ، امپدانس 100 اهم ، نهایت تحمل فشار 142 دسی بل ، نیازمند منبع تغذیه فانتوم پاور و در نهایت اتصال از طریق درگاه XLR

Lewitt LCT 441 Flex

تماس بگیرید
میکروفون لویت LEWITT LCT 441 FLEX از نوع کاندنسر با انواع الگوهای قطبی از جمله: کاردیوئيد ، سوپرکاردیوئید و... ، پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز ، اندازه دیافراگم 1 اینچی ، امپدانس خروجی 54 اهم ، نهایت تحمل فشار صوتی 144 دسی بل ، همچنین مقدار نویز داخلی 7 دسی بل ، نسبت سیگنال به نویز 87 دسی بل و در نهایت تامین منبع تغذیه از طریق فانتوم پاور (48 ولت) و اتصال از طریق درگاه XLR ، همچنین شامل متعلقاتی نظیره شاک مونت ، پاپ فیلتر ، بادگیر و کیفه حمل و نقل

Lewitt LCT 640 TS

تماس بگیرید
میکروفون استودیویی لویت LEWITT LCT 640 TS از نوع کاندنسر و با الگوی های قطبی مختلف ، با اندازه دیافراگم بزرگ ، امپدانس 110 اهم ، نهایت تحمل فشار 134 دسی بل ، نسبت سیگنال به نویز 84 دسی بل ، نیازمند منبع تغذیه فانتوم پاور ، همچنین دارای قابلیت برش فرکانس پایین و در نهایت اتصال از طریق درگاه XLR

میکروفون استودیویی

میکروفون‌ها بر اساس کاری که انجام می دهند به نوع های مختلف تقسیم‌ بندی می‌شوند.

اگر بخواهیم به طور کلی به این موضوع  نگاه کنیم ، هیچ نوع دسته ‌بندی مخصوصی برای میکروفون‌ استودیویی در دنیای متنوع میکروفون‌ها نخواهد بود.

پس به چه میکروفون‌هایی می‌توان یک میکروفون استودیویی گفت ؟

ممکن است بتوانیم بین یک میکروفون استودیویی و میکروفون برای اجرای زنده Live Performance تفاوت هایی  قائل شویم.

ولی بعضی از میکروفون‌های استودیویی می توانند در اجرای زنده به کار بروند.

باید بگوییم که بهتر است برای انتخاب یک میکروفون خوب و مناسب ، دنبال ویژگی های دیگری باشید.

ویژگی که ما از یک میکروفن انتظار داریم، سوال اصلی است که ما از میکروفون برای چه کاری استفاده می کنیم؟

آیا می خواهیم یک کار به خصوص انجام دهیم یا می خواهیم طیف وسیعی از کارها را برای ما انجام دهد؟

به طور کلی برای رده بندی میکروفون‌های استودیویی باید از کیفیت زیاد بازتولید صدا و حساسیت آن‌ها سخن بگوییم.

کاربردهای میکروفون استودیویی

در مرحله اول باید دانست که میکروفن را برای یک استودیو حرفه‌ای می خواهید یا یک استودیوی خانگی؟

در اصل این اولین و مهمترین ملاک انتخاب ما برای انتخاب یک میکروفون استودیویی می باشد.

استودیو ضبط صدا یک مکان سر پوشیده مخصوص برای ضبط، میکس و تولید صدا است.

منابع صوتی می‌تواند انواع سازهای موسیقی، صدای خواننده، گویندگی یا دیگر افکت‌های صوتی باشد.

یعنی هر چیزی که با صدا ارتباط داشته باشد.

از ان جا که ویدیو با صدا همبسته است.

پس هر ویدیویی که قرار است ضبط شود یا به صورت زنده به روی آنتن برود هم احتیاج به یک استودیو صدا دارد.

اندازه و سطح حرفه‌ای استودیو به حد و اندازه‌های پروژه وابسته است.

بعضی استودیوها ظرفیت دارند که یک ارکستر صد ساز مختلف را در خود جا دهند.

این موضوع را با استودیو خانگی که قرار است فقط صدای گیتار را بازتولید کند مقایسه کنید.

پس مشخص است میکروفون استودیویی برای این دو محیط کاملا با هم تفاوت دارد .

موضوع دیگری که با اهمیت است احتیاج به یک دستگاه برای بازتولید هرگونه منبع صوتی چه برای پخش زنده یا ضبط و میکس صدا است.

میکروفون استودیویی در انواع و مشخصات مختلف می‌تواند این کار را انجام دهد.

ما از یک میکروفون استودیویی توقع داریم، که صدای مورد نظرمان را مطابق با کاری که انجام می دهیم را با لحن مطلوبی بازتولید کند.

در اصل صدا از منبع صوتی ایجاد می شود و به وسیله میکروفن آن را بازتولید می‌کنیم.

انواع میکروفون استودیویی (کاندنسر و داینامیک)

 میکروفون استودیویی کاندنسر (خازنی): این میکروفن ها یک انتخاب بی نظیر برای دریافت صدای خواننده، گوینده و فرکانس‌های بالا می باشند.

اگر می خواهید یک میکروفن استودیویی تهیه کنید، احتمالا  انتخاب شما دراین دسته قرار خواهد گرفت.

از دلیل هایی که این نوع میکروفن را برای کاردر استودیو سازگار کرده است، دریافت و ثبت و جزئیات با دقت بالا می باشد.

این نوع میکروفن ها از یک دیافراگم تقریبا سبک برخوردار هستند که از یک صفحۀ ثابت در فضای داخلی بدنه میکروفن آویزان شده است.

موج های صوتی با ایجاد فشار هوای متفاوت بر این دیافراگم، باعث حرکت آن می‌شوند.

میکروفن استودیویی داینامیک: برخلاف میکروفون‌های کاندنسر، در این نوع میکروفن ها برای تبدیل حرکت به وجود امده از لرزش دیافراگم به انرژی الکتریکی، از یک سیم ‌پیچ استفاده می‌شود.

خروجی میکروفون‌های داینامیک نسبت به کاندنسرها خیلی کمترمی باشد این موضوع، در وقت هایی که سیگنال دریافتی  خیلی قدرتمند است، مفید است.

از میکروفن های داینامیک در وکال‌های پرقدرت ، ضبط صداهای قوی و استفاده در اجرای زنده استفاده می شود .