نمایش 1–24 از 52 نتیجه

نمایش 9 24 36

Neumann EA 1 MT

تماس بگیرید
بررسی و مشخصات Neumann EA 1 MT Neumann EA 1 MT یک آداپتور میکروفون است که برای استفاده از میکروفون

Neumann EA 89 Shock Mount

تماس بگیرید
بررسی و مشخصات Neumann EA 89 Shock Mount Neumann EA 89 Shock Mount یک لوازم جانبی بسیار مهم برای میکروفون

Neumann KK 184

تماس بگیرید
بررسی و مشخصات Neumann KK 184 Neumann KK 184 یک میکروفون کپسول کوچک است که برای استفاده در ضبط صدا

Neumann KM184

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann KM184 با الگوی قطبی کاردیوید و نویز بسیار پایین

Neumann KM184 Pair

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann KM184 Pair با الگوی قطبی کاردیوید و نویز بسیار پایین

Neumann KM185 Pair

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann KM185 Pair با الگوی قطبی هایپر کاردیوید و نویز بسیار پایین

Neumann KMS 104

تماس بگیرید
میکروفون وکال نیومن Neumann KMS 104 با الگوی کاردیوید قطبی ثابت با فیدبک بسیار کم و خروجی بدون مبدل

Neumann KMS 104 Nickel

تماس بگیرید
میکروفون وکال نیومن Neumann KMS 104 Nickel با الگوی کاردیوید قطبی ثابت با فیدبک بسیار کم و خروجی بدون مبدل

Neumann KMS 104 Plus

تماس بگیرید
میکروفون وکال نیومن Neumann KMS 104 Plus با الگوی کاردیوید قطبی ثابت با فیدبک بسیار کم و خروجی بدون مبدل

Neumann KMS 105

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann KMS 105 با الگوی سوپر کاردیوید قطبی ثابت با قابلیت اتصال با استفاده از کابل XLR

Neumann M 147 Tube

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann M 147 Tube با دیافراگم بزرگ

Neumann M 149 Tube

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann M 149 Tube با دیافراگم بزرگ

Neumann M 150

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann M 150 با دیافراگم 12 میلی‌متری و قابلیت اتصال با استفاده از کابل XLR

Neumann TLM 49

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann TLM 49 با دیافراگم بزرگ و قابلیت اتصال با استفاده از کابل XLR

Neumann TLM 67 With EA87

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann TLM 67 With EA87 با الگوی قطبی کاردیوید، امنی و Figure-8

Neumann TLM 102

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann TLM 102 با دیافراگم بزرگ و الگوی قطبی کاردیوید

Neumann TLM 102 With Shock Mount

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann TLM 102 With Shock Mount با دیافراگم بزرگ و الگوی قطبی کاردیوید

Neumann TLM 103

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann TLM 103 با دیافراگم بزرگ و مبدل Pressure gradient با کپسول تک دیافراگمه

Neumann TLM 103 With ShockMount

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann TLM 103 With ShockMount با دیافراگم بزرگ و مبدل Pressure gradient با کپسول تک دیافراگمه

Neumann TLM 107

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann TLM 107 با پاسخگویی فرکانسی یکنواخت تا فرکانس 8kHz برای دقت بیشتر و فانتوم پاور 48V

Neumann TLM 107 Studio Set

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann TLM 107 Studio Set با پاسخگویی فرکانسی یکنواخت تا فرکانس 8kHz برای دقت بیشتر و فانتوم پاور 48V

Neumann TLM 170 With EA170

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann TLM 170 With EA170 دارای پنج حالت omni، wide angel cardioid، cardioid، hypercardioid و figure-8 است و به همراه پایه الاستیک ویژه

Neumann TLM 193

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann TLM 193 با الگوی قطبی کاردیوید و SPL 140 دسی‌بل

Neumann U 47 FET

تماس بگیرید
میکروفون کاندنسر نیومن Neumann U 47 FET با الگوی قطبی کاردیوید و رنج فرکانسی 40Hz-16kHz, ±3 dB

میکروفون استودیویی

میکروفون‌ها بر اساس کاری که انجام می دهند به نوع های مختلف تقسیم‌ بندی می‌شوند.

اگر بخواهیم به طور کلی به این موضوع  نگاه کنیم ، هیچ نوع دسته ‌بندی مخصوصی برای میکروفون‌ استودیویی در دنیای متنوع میکروفون‌ها نخواهد بود.

پس به چه میکروفون‌هایی می‌توان یک میکروفون استودیویی گفت ؟

ممکن است بتوانیم بین یک میکروفون استودیویی و میکروفون برای اجرای زنده Live Performance تفاوت هایی  قائل شویم.

ولی بعضی از میکروفون‌های استودیویی می توانند در اجرای زنده به کار بروند.

باید بگوییم که بهتر است برای انتخاب یک میکروفون خوب و مناسب ، دنبال ویژگی های دیگری باشید.

ویژگی که ما از یک میکروفن انتظار داریم، سوال اصلی است که ما از میکروفون برای چه کاری استفاده می کنیم؟

آیا می خواهیم یک کار به خصوص انجام دهیم یا می خواهیم طیف وسیعی از کارها را برای ما انجام دهد؟

به طور کلی برای رده بندی میکروفون‌های استودیویی باید از کیفیت زیاد بازتولید صدا و حساسیت آن‌ها سخن بگوییم.

کاربردهای میکروفون استودیویی

در مرحله اول باید دانست که میکروفن را برای یک استودیو حرفه‌ای می خواهید یا یک استودیوی خانگی؟

در اصل این اولین و مهمترین ملاک انتخاب ما برای انتخاب یک میکروفون استودیویی می باشد.

استودیو ضبط صدا یک مکان سر پوشیده مخصوص برای ضبط، میکس و تولید صدا است.

منابع صوتی می‌تواند انواع سازهای موسیقی، صدای خواننده، گویندگی یا دیگر افکت‌های صوتی باشد.

یعنی هر چیزی که با صدا ارتباط داشته باشد.

از ان جا که ویدیو با صدا همبسته است.

پس هر ویدیویی که قرار است ضبط شود یا به صورت زنده به روی آنتن برود هم احتیاج به یک استودیو صدا دارد.

اندازه و سطح حرفه‌ای استودیو به حد و اندازه‌های پروژه وابسته است.

بعضی استودیوها ظرفیت دارند که یک ارکستر صد ساز مختلف را در خود جا دهند.

این موضوع را با استودیو خانگی که قرار است فقط صدای گیتار را بازتولید کند مقایسه کنید.

پس مشخص است میکروفون استودیویی برای این دو محیط کاملا با هم تفاوت دارد .

موضوع دیگری که با اهمیت است احتیاج به یک دستگاه برای بازتولید هرگونه منبع صوتی چه برای پخش زنده یا ضبط و میکس صدا است.

میکروفون استودیویی در انواع و مشخصات مختلف می‌تواند این کار را انجام دهد.

ما از یک میکروفون استودیویی توقع داریم، که صدای مورد نظرمان را مطابق با کاری که انجام می دهیم را با لحن مطلوبی بازتولید کند.

در اصل صدا از منبع صوتی ایجاد می شود و به وسیله میکروفن آن را بازتولید می‌کنیم.

انواع میکروفون استودیویی (کاندنسر و داینامیک)

 میکروفون استودیویی کاندنسر (خازنی): این میکروفن ها یک انتخاب بی نظیر برای دریافت صدای خواننده، گوینده و فرکانس‌های بالا می باشند.

اگر می خواهید یک میکروفن استودیویی تهیه کنید، احتمالا  انتخاب شما دراین دسته قرار خواهد گرفت.

از دلیل هایی که این نوع میکروفن را برای کاردر استودیو سازگار کرده است، دریافت و ثبت و جزئیات با دقت بالا می باشد.

این نوع میکروفن ها از یک دیافراگم تقریبا سبک برخوردار هستند که از یک صفحۀ ثابت در فضای داخلی بدنه میکروفن آویزان شده است.

موج های صوتی با ایجاد فشار هوای متفاوت بر این دیافراگم، باعث حرکت آن می‌شوند.

میکروفن استودیویی داینامیک: برخلاف میکروفون‌های کاندنسر، در این نوع میکروفن ها برای تبدیل حرکت به وجود امده از لرزش دیافراگم به انرژی الکتریکی، از یک سیم ‌پیچ استفاده می‌شود.

خروجی میکروفون‌های داینامیک نسبت به کاندنسرها خیلی کمترمی باشد این موضوع، در وقت هایی که سیگنال دریافتی  خیلی قدرتمند است، مفید است.

از میکروفن های داینامیک در وکال‌های پرقدرت ، ضبط صداهای قوی و استفاده در اجرای زنده استفاده می شود .